JEMAT SAID!
17/12/2011:Hai korang . Cuti sekolah yang beryberybery boringgg . Lulzzzz !
Dear Diary , ZA .: Ya Allah .

Ya Allah .

Hai Assalamualaikum .Annyeong Haseyo !
Lepas aku balik dari pasar , tak lama tu My Mum cakap yang 
kitorang akan pergi Genting Highlands . Then aku pikir-2 . 
Nie antara perbualan aku dengan family .

                            Mak : Mak Nak pergi Genting .
                           Sis    : Yeke ? Yesss yesss .
                           Aku  : Hah ?! Yeke . Alah , Habis tu
                                            orang macam mane ?
                           Mak : Kenapa ?
                           Aku  : Kan Orang duduk asrama .
                           Sis    : hahaha ! Padan Muke .
                             (Aku mula bergenang air mate )
                           Abah : Haa . Nasib lahh .

Serious aku rasa macam nak nangis . Tapi aku masih boleh control lagi . Huh .
Tapi aku nak ikot jugak . Please lahh . Kenapa lah baru nak pergi awal tahun nanti .
Masa cuti nie kan senang . Ishhhh , nasib baik mak aku kata tak tau lagi pergi je
tidak . Ya Allah , Hasrat ku mungkin tidak akan tercapai untuk pergi ke sana ,
mungkin hanya cukup dengan melihat gambar-2 tempat itusaja .






Aku harap sangat yang aku dapat join Family aku . Tapi kalau keadaan tak
mengizinkan , Mungkin lain kali . Okayh , Assalamualaikum .
TENGS SEBAB DENGAR SAYA BERCEREWET :D

No comments:

Post a Comment