JEMAT SAID!
17/12/2011:Hai korang . Cuti sekolah yang beryberybery boringgg . Lulzzzz !
Dear Diary , ZA .: I Miss My Friends .

I Miss My Friends .

Assalamualaikum , Anyyeong Haseyo !

Ape jadahnye aku cakap korea nie ? Hah , Whatever lahh . Lets straight to the point .
Aku rindu gileh gileh dekat membe membe aku yang mucuk mucuk tu . Rindu nak 
gegosip dengan diorang . Serious aku rindu .

Kite sayang kawan kite . Kite tak boleh pisah dengan diorang . Tapi kalau dah takdir,
tak boleh buat apeape lahh . Diorang boleh buat kite gembire . Walaupun kite tengah 
sedihh .

Kawan adalah segalagalanya bagi aku . Segala suka dan duka kami tempuhi bersame .
Dan apa jua perkara kami lakukan samesame . Nie ade lah sikit gambar-2 kawan aku .
Korang tengok je lahhh . Papepun , ILOVEYOUFRIENDS !


                                                      Okayh , die kawan aku share segalagalanya .
                                                          Laila and haznila .



Kbai . itu je entry untuk malam nie . Iloveuall .

TENGS SEBAB DENGAR SAYA BERCEREWET :D

No comments:

Post a Comment