JEMAT SAID!
17/12/2011:Hai korang . Cuti sekolah yang beryberybery boringgg . Lulzzzz !
Dear Diary , ZA .: Cuti Oh Cuti :(

Cuti Oh Cuti :(

Hey Assalamualaikum korang !
Setelah sekian lame gua tak hupdate blog gua yang dah bersawang nieh . So ,
harinie gua nak cecite sikit pasal cuti sekolah yang tak berape nak best nie .

Cuti tahun nie memang SUPERB Boringgggg giler . Gua pun tak tau whyyy .
Kakak gua baru jeh habes SPM . Aku rase dah seminggu lepas habes . Lullzzzz !
Gua tak tau why gua merepek .

Next year gua dah form 2 . *Adeakukesah . Whoaa , gua dah besaq sikit lah . Sikit
jerrrrrr :)))) So , Nina cakap aku masuk kelas Aleph . Haha , gua surprised kejap mase 
tuhh . Gua rase memang gua tak percaye langsong lahhh . Ohh , Imissmyschool !
*Rindu lah sangat :P

Sekarang ni otak gua dah blank nak taep ape . So gua rase sampai sini jelahh gua
taep untok hari ni . Tengok lah gambar balak gua si Kyuhyun yang Beryberybery 
handsome tuh . *ohmy gua perasan .

TENGS SEBAB DENGAR SAYA BERCEREWET :D

No comments:

Post a Comment