JEMAT SAID!
17/12/2011:Hai korang . Cuti sekolah yang beryberybery boringgg . Lulzzzz !
Dear Diary , ZA .: SAYA SAYANG AWAK SEMUA :))

SAYA SAYANG AWAK SEMUA :))

 Hai . Hari nie aku sambung hapdated blog . hari nie pasal kawan kawan aku pulak .
Diorang ni lah kawan aku dunia akhirat . Saya Sayang Kamoo !!! aku perkenalkan 
sorang sorang ehhhh .
|
|
|
|
V
ini saya . Wahhhh , kelihatan sedikit comel ya di situ :)
 Nie nama nya : Nadrah Adianna @ Nadrah nickhun . dia ada taek lalat
didagu nya . Awww , sweet gituh .
 Nie namanya pulak Kentit . Eh , silap silap ! Nama diberi :Nur Haizan .
dia ni macam tomboy sikit lahh . Tapi aku suka kawan nan dea .
Orang nya cool and relax jehhh !


 Ni pulak , Nur Najla Izni . Dea sangat comell . Dea selalu dikaitkan dengan  _______ .
 Nie Nur Husnina . Sayang kamoo Niena ! Was Taken meyh , Nanti D***  maraaa .
 Ni Faizah Ramdzan. Kecik comel je dea ni kan .

k laaa . Nie jehhh entry tuk kali nie . Bubye !

 PEACE YAWWWW !

TENGS SEBAB DENGAR SAYA BERCEREWET :D

No comments:

Post a Comment