JEMAT SAID!
17/12/2011:Hai korang . Cuti sekolah yang beryberybery boringgg . Lulzzzz !
Dear Diary , ZA .: EXAM BHAIIIIII :))

EXAM BHAIIIIII :))

Hai and assalamualaikum . Saya datang balik utk updated blog . emm , nak wat entry sikit before exam niyh . Next week saya dah nak
 exam , so wish me luck kayh :) Fisrt day exam punya subject is math and pendidikan islam :) Waaaaaa , math gua kurang terror maaa !
Tapi nasib baik ada my bestie , Wan Nadia a.k.a KFCM-HAY tolong ajarkan aku math sikit2 . Thank you weda !

Second day pulak aku tak ingat subject apee :) Takuttt nyaaaaa nak exam . Exam ni lah yang tentukan aku masuk kelas ape next year .
Tak sabar nak tunggu exam habiss :) Nak enjoy habis habisan . Aku cadang nak go to tengok wayang ngan member2   .
wahhhh , belum belum dah macam nie .

Dah nak akhir tahun rupanya , lepas exam nanti , SPM pulak . GudLuck SPM Candidates . SPM adalah masa depan anda .
Untuk kakak aku , wat SPM betul2 , next year masuk Universiti tauu tau .
 kay lah , tu je entry tuk hari nie . WISH ME LUCK ! Iloveu :)



PEACE !

TENGS SEBAB DENGAR SAYA BERCEREWET :D

No comments:

Post a Comment