JEMAT SAID!
17/12/2011:Hai korang . Cuti sekolah yang beryberybery boringgg . Lulzzzz !
Dear Diary , ZA .: KAWAN LUPA KAWAN

KAWAN LUPA KAWAN

[ASSALAMUALAIKUM]

firstly aku nak cite pasal sorang membe aku nih ,
aku dengan kawan aku yang laen mmg tak puas hati betol ngan minah ni 
kaurang nak tau ape yg die buad ?

makhluk ALLAH tu kate :

\budak budak sekola lame aku skarang dah poyo ,,tak nak layan aku , diorang tu asyik dengan geng2 ------------- ,geng diorang tu dah lah bajet ,/

ade ke patod die cakap macam tu kat kawan die ,
ishhhhh ,,sangaddddlah _______ ,,
die sendiri yang elak dengan kitorg ,
apasal pulak dia nak mara kitorang ,kutok  kitorang .

padahal dulu bukan main baik lagi ,
tak gedik ,tak lupe kawan ,
baik jek ,

TAPI SEKARANG

tak tau lah nak cakap apa ,
kitorang mintak maap lah kalau kitorang ada buad salah ,tapi 
KENYATAANNYA ?

KALAU DULU :

* SUKA TEGOR ORANG BILA BERJALAN
*TAK LUPAKAN KAWAN
*TAK SOMBONG

Tpi sekarang benda tu semua dah tak ada , benda tu dah jadi 
VICE VERSA

kau tahu tak !!
 kaurang tak payah tau lah sapa makhluk allah yang aku maksudkan tu   ,
kalau yg tau tu diam diam je lah ,
yang tak tau tu pandai2 je lah pikir ,

Tapi tak pe lah wahai kawanku ,
Aku terima je apa yang kau kata dekat kitorang tu ye .
Kitorang tak kesah lagi apa yang
Kau nak kutok kitorang ..
TAPI ,
Kitorang tak pernah lupekan kau
Wahai sahabat ,
Itu terpulang dekat kau sama ada nak kawan
Dengan kitorang ke tak ,
Kitorang dah tak kesah pun .
Aku dah malas dah nak tulis entry yang panjang
Lebar hanya pasal kau je .
p/s :klik untuk dia punye tumbesaran

\SEKIAN TERIMA KASIH/
[ASSALAMUALAIKUM]    


TENGS SEBAB DENGAR SAYA BERCEREWET :D

1 comment:

  1. seperti api..
    bila kecil, ia adalah kawan,
    bila besar, ia adalah lawan ^^

    ReplyDelete